Tuesday, January 30, 2007

Eoh!!!


Que wapo va sonar Zulú 9.30!!! Increíble!!

Doncs bé, aquest dijous més bona música, a més és l'aniversari d'algú, eh Charlie? jeje

També recordar-vos que podeu fer noves propostes per la jam, que sempre acavem fent el mateix!!!

Jo ara estic amb una banda de Funky soul, i estem fent temes molt wapos, a veure si algún dia venim, però bueno, el que vull dir és q temes com"don't turn my love away" de Incógnito, o "Addicted to love" de Tina Turner, es poden fer a la jam, no? Jo em comprometo a cantar-les!!!

Bé macos, ens veiem aquest dijous, i feu propostes noves, bandarres!!!jejeje

Un petonàs!
Pda: La foto és del meu aniversari...xDDD

2 Comments:

Blogger P3 said...

Hola Neus.
No he entrat als Musics de la Rulot atret per les notes sonores, que a mí, em sembla que ja em patina un xic la cremallera per seguir amb certes marxes. T'he trobat cercant a la xarxa pel cognom. Resulta que jo també el porto i estic buscant enllaços per reconstruïr una mica la història familiar. Si el tema t'atreu i vols ajudar-me, t'ho agrairé. (peplana@eresmas.es)

4:46 AM  
Blogger Neusinha Awake Barcelona said...

Hola, t'estic intentant enviar un e-mail, però em dóna error, emilia'm a neus.musica@gmail.com

2:58 AM  

Post a Comment

<< Home