Tuesday, January 16, 2007

HOla Moreeeeeeeeeeeees


Heoh!!!

Ahir em van treure els punts!!!! Sí nois, porto una setmana sense poder cantar ni res...em van operar el queixal del ceny, i no vegis, cinc punts!! quin dolor he passat, però ja quasi està, jo crec q akst dijous ja vindré!!!

Us he trobat a faltar!!! Per cert Baloo, molt bones les frases del 2007!!!!xDD

I per cert, akst dijous q? Los olivos ja se m'està oblidant la lletra i tot...jejeje...Jeff Buckley -Grace., potser és un tema q encara s'ha d'assajar, però jo no vull morir sense cantar-lo en directe a la Rulot, ossigui q...

També molaria molt fer el Money, Potser dintre de poc una banda molt wapa q ha surgit de la Rulot el toca, no?Bé, tot al seu temps...

També llenço un missatge als Puntos suspensivos, a veure si akst dijous ens marquem uns temillas, no? I als Exposito també hombre, q fa molt q no toco amb ells!!!!!

Bé, ens veiem akst dijous amb moltes ganes!!!

Un petonàs!!!


Pda: Prpopostes: Dance little Sister, Rescue Me, Addicted to love...

3 Comments:

Blogger Baloo said...

Hola Wapa!!!!!Espero que estiguis millor!!!Con no,se't va a trobar a faltar dijous!!!Lo de los Olivos no ho tinc tan clar,pero Dance little sister o Rescue Me,FET!!!
Un petonas!!!!!

4:20 AM  
Blogger Los Exposito said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:47 AM  
Blogger Los Exposito said...

Hola Neus !!

Tots Los Expósito desitgem que et milloris...!

Es clar que sí ! Quan vulguis preparem algo i ho toquem, no ploblem, ja ho saps !

Sobretot: Millorat reina !

Los Expósito.
losexposito.blogspot.com

12:51 AM  

Post a Comment

<< Home