Tuesday, January 02, 2007

2007!!!

Floretes!!! Que ja som al 2007!!!Aquest any serà genial, ple de música, n'estic segura!!!I quina millor manera de celebrar-ho que anant akst dijous a la jam i fer bona música???
Doncs bé, he estat parlant amb els meus contactillos, i resulta que igual dijous la Mònica, Baloo, jo i qui s'apunti toquem la de "when my guitar gently weeps", Baloo a la guitarra, Mò a la guitarra i la veu, jo fent veus, i qui s'apunti, és clar!!!
Bé, espero veure-us a tots i sobretot, almenys jo, espero no veure tant com l'últim dia, q la ressaca no és bona, no és bona...xDDD
Un petonàs Rulotaires!!!

2 Comments:

Blogger Carlos Gallego said...

me apunto si quereis otro guitarra!!!!

bon any nou!!!

5:27 AM  
Blogger Carlos Gallego said...

me apunto si quereis otro guitarra!!!!

bon any nou!!!

5:27 AM  

Post a Comment

<< Home