Monday, November 13, 2006

Cada dia som més!!!

Hey Charlie!!! Benvingut al blog dels Músics de la Rulot!!!
Que bé que hagis pogut entrar, jo la veritat és que fa dies que no escric perque he anat una mica atavalada...je,je...
Per cert, jo vaig afegint al personal, però si sabeu de gent que vol entrar, passeu-me els e-mails, i així els poso com a membres, ok?
I aquest dijous? Los olivos? No et preocupis Charlie, si la qüestió és que quan la fem, disfrutem, no?
Per cert, la Mònica no vindrà aquest dijous, és una bandarra!!! Ja li podeu posar missatges "arremetiendo" je,je,je...
Per cert, a veure si aquest dijous fem un tema de Basia amb el Pedro y el Jacinto, he promès que me 'l aprendria per aquest dijous, a veure si em dóna temps!!!
Bueno macos i maques, ja sabeu, propostes, temes, el que vulgueu, podeu escriure el que vulgueu, que per això és el nostre espai, ok?
Un petonàs Rulotaires!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home