Monday, October 23, 2006

I'm in love with you...


Ei!!!
Q bona la jam passada!!! Al final vam fer la Erikah Badu i va kdar força bé, i també el Echoes, que grande eres David!!!
Bé, espero que anem fent propostes tots de nous temes, saps que havia pensat Baloo? Que fa molt temps que no fem temes com "Who's loving you" o " sing your name", són temes que podriem rescatar, no?
I sobretot, esperem que algun dia feu un tema dels vostres amb la Moni, David i Hector!!!
Bé, la jam en general va estar molt bé, un munt de temes molt wapos q es van tocar, els Exposito genials com sempre!!!
Per acabar, dir-vos que he portat a la jam a una a miga meva, la Gemma, una nova adicte a les Jams de la Rulot!!!A q és wapa?? xDD

4 Comments:

Blogger Gemminola said...

Si si, em molen molt les jams que feu, m´agrada molt escoltar-vos allà sentada amb birra en mà, ara que no penso deixar d´anar fins qu vegi a la Cris a pujada al escenari jejeje a partir de llavors, ja podré morir tranquil.la :P

10:22 AM  
Blogger Baloo said...

Doncs,benvinguda Gemma!!!
El dijous va ser genial,la veritat es que vaig disfrutar molt!Seguim endavant!Vale Neus,podriem rescatar algun tema de Terence Trent D'Arby,estic d'acord.El de Who's Loving You nomes el vam fer una vegada i se quedó en el olvido,el podriem fer.
Petonets

2:02 PM  
Blogger Neusinha Awake Barcelona said...

Siiiiiiii Baloo!!!Fem-lo!!!
Ja tinc ganes que sigui dijous!!!
A més, aksta setmana m'han suspès l'assaig de Blues i tinc un mono que em moro!!!
A veure si fem també un blusete wapo, ok?
UN petonàs more!!!

5:13 AM  
Blogger Los Exposito said...

Hey !

Gracies per el piropo. Sempre va bé una miqueta d´anims ... Gracies !

Nota: Molt guay la Jam passada e impresionant el hip-hop del final.

Salut !
Los Exposito.

10:32 AM  

Post a Comment

<< Home