Wednesday, November 01, 2006

Estic plorant... SNIFF SNIFF

Hola noiets,

Ploro perquè demà no podré venir a la Jam... NOOOOOOOO. Bé la feina aquest cop no m'ho permetrà... així que demà quan estigueu a l'escenari cantant els olivos de la Bebe i molts altres temes, espero que m'en dediqueu algun que estaré currandete fins les tantes...

De totes maneres, la setmana que ve... estaré donant guerra com sempre eh? què us pensàveu que us en lliuraríeu tant fàcilment? je je...

Un petonet molt molt fort a tots i gaudiu de la música per mi ok?

Fins la setmana que ve! MUAK

1 Comments:

Blogger Neusinha Awake Barcelona said...

Noooooooooooooooooo!!!
Joooooooo, ara que faré jo sense tu more?
Bé, pots donar per suposat que si demà toquem los olivos serà per tu wapíssima!!! Encara que no ho digui pel micro, que ja saps que sóc vergonyosa jo...xDD
Un mamito wapa!!!

8:41 AM  

Post a Comment

<< Home