Monday, October 16, 2006

Akst dijous Jam!!!


Ei wapos i wapes!!!
Akst dijous Jam!!! Suposo que l'agafarem amb ganes, després de dues setmanes, a veure si podem fer temes nous, aneu proposant temes, sense les vostres propostes ja sabeu que aquest blog no té sentit!!!
Jo de moment penso q igual el tema de la Bebe i de la Erikah Badu el podriem fer akst dijous, no?
Mireu-los, estan molt bé, Moni, compto amb tu per cantar-los i amb qui s'apunti!!! L'Iñaki ja se les està mirant també...Baloo, escolta-les si pots, ok?
bé floretes, ens veiem dijous!
Un petonàs!!!
Pda: Aquest és el meu gatet Nevat!!!

3 Comments:

Blogger Baloo said...

Hola wapa!!!estic superliat amb lo del trasllat i no m'he pogut mirar res!!!aveure si la podeu fer amb l'iñaki i el david,que crec que ells la feien fa temps en un antic grup que tenien (echoes).Ens veiem dijous

12:44 PM  
Blogger Adrià said...

Nevat no es el gos del chinchan??
Culet culet i aquestes coses?.

Aquest dilluns l’assaig va sonar de puta mare! Sou uns Kracs....Gracies!

Ens veiem dijous tinc una cosa a BCN i després m’escapo, com no tinc temps de mirar-me res em dedicaré a beure birres i disfrutar..

9:27 AM  
Blogger Neusinha Awake Barcelona said...

Siii!! El meu gatet es diu com el gos del Chin Chan!!!xDD
M'alegro de que us agradi com sona als assajos, jo penso que anem per bon camí!!
Per cert, a veure si t'arrancas i fem algun temita avuí a la jam, ok?
I tu Baloo, no et preocupis, sé que vas liadet amore!!
Ens veiem avuí i ja improvitzem algo, ok?
Un petonàs!!!

2:30 AM  

Post a Comment

<< Home