Friday, December 01, 2006

Què tal?

No sé vosaltres, però jo, a part de resacosa, estic super contenta, tot va anar genial!!El Baloo va plorar una miqueta!!!
Menys mal que al final no em vaig deixar liar, i no vam anar de festa, perque eren més de les quatre!!!
Per cert, com va acabar la festa? que algú ens ho relati, i així ens assabentem tots, no? HI ha cotis frescos?
je,je...

Bé Baloo, espero que llegeixis ja el blog, que donat d'alta altre cop perque puguis entrar!!Pobre...que enredat el teniem, je,je...
Bé, un petonàs a totes les persones que van fer possible la festa d'ahir, Moni, Cris, Chus, Fran, Charlie, Carlitos, David, Dani el tècnic, Dido (que per cert, era el seu últim dia, em fa una pena, era la meva cambrera preferida!!!Però em va prometre que vindria de visita!!) bé, em deixo molta gent, però lo important és que hi érem tots i va sortir genial, no?
Bueno macos, un petonàs a tots!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home