Friday, September 29, 2006

La Jam d'ahir!!

Bé, ahir el Carlos es va despedir de tots, se'n va de gira!!! El trobarem a faltar, però tot fos això, no? Esperem que li vagi molt bé per allí i que torni per explicarnos-ho!!
Per cert, va ser una jam molt wapa la d'ahir, al final molta impro!! I això mola! A veure si posem en marxa aquest blog i poc a poc anem fent temes nous a les Jams. Jo estic afegint a tothom de qui tinc l'e-mail de la Rulot, però si vosaltres sabeu els e-mails de més músics de la Rulot, feu-me'ls arrivar i els inscric com a membres, ok?
Bé, per la propera setmana sí que podríem fer la de Echoes, no?
La de la Erika Badú a veure q tal, ok?
Un petonàs macos!!!

1 Comments:

Blogger Adrià said...

Podries deixar un message al blog dels “expósito” per que t’enviïn e-mail, jo no els tinc tots, per arribar al blog clika al link que tenim al nostre blog…

Fins dilluns...

9:42 AM  

Post a Comment

<< Home